laupäev, 14. august 2010

Tagasilöök!

Täna startisin Rahvajooksu poolmaratonil, aga kahjuks lõpetada ei suutnud. Jooksin umbes 11 km planeeritud rütmis ja siis hakkas väga teravalt pistma (nagu oleks noaga löödud). Üritasin küll vaikselt edasi sörkida ja pistest jagu saada. Jäin isegi seisma, aga ei läinud paremaks ja otsustasin katkestada kuna valu oli selline, et edasi jooksmine ei olnud võimalik. Üldiselt selles punktis veel mingeid haamri märke ei olnud ja olin leidnud hea rütmi, millega oleksin võinud lõpuni joosta. Nüüd pean analüüsima, millest see tuleneda võis. Sama jama oli mul ka 2008. aasta Riia maratoni lõpus ja mõned teisedki korrad on see muret teinud. Üldiselt oli plaan joosta 3.25 rütmis km (arvestades palavat ilma) ja 10 km vaheajas olin ilusasti graafikus veel-34.12.

Võtan nüüd paar päeva kergemalt ja maratoni ettevalmistus läheb edasi. Ei saa pead norgu lasta kuna tegelikult ei ole vormil häda midagi!

Käisin ka Jooksueksperdis oma jooksutehnikat analüüsimas, et selle järgi valida parim jalats minu jalale. Sain teada, et on vaja sisemise toestusega jalatsit. Samas toetas jooksuekspert mind uue K-Swiss jooksujalatsiga. Suured tänud Jooksueksperdi meeskonnale, kes mind minu jooksu teekonnal abistavad. Kui tahad ka ise testima minna, siis registreeru: http://www.jooksuekspert.ee/



2 kommentaari:

  1. Kust kohast sul pisitis?
    Mul on võistluste ajal pistnud nii, et pidin tempo väga alla laskma. Nii äkki kui pistma hakkas, see ka lõppes ja siis jooksin edasi, aga kohalt olin kaugele langendu, sest vahepeal ikka pidin pikalt sõrkima.
    Mul pistis paremalt alumist roiete alt. See on maksapiste ja see tuleb arvatavasti valest toitumisest. Sel perooodil esines mul vahel pisteid isegi treeningutel.
    Minu teada on isegi triatlonist Juhanson maksapiste all kannatanud.
    Kui esmakordselt võistlustel pisitis, siis jooksin edasi aeglasemalt, aga ülejäänud kordadel kannatasin valu ära.

    VastaKustuta
  2. Tegemist oli jah maksapistega, eelnevaltki sellega probleeme olnud. Arvan, et see võis tuleneda ka teiperist.

    VastaKustuta