pühapäev, 13. veebruar 2011

Nädalale joon alla!

Jälle üks korralik "töönädal" seljataga. Kilomeetreid koguneb praegu stabiilselt 170 kanti nädalas. Üldjuhul võib treeningutega väga rahule jääda. Tervis korras, ainult vahel üks hammas tuikab päris kõvasti ja peab valuvaigistit võtma.

Raskematest trennidest oli kavas teisipäeval 6*2000m tempoga 6.50, pausiga 3 min. Väga rahule ei saa selle treeninguga jääda, kuna keha oli pisut väsinud (mõtlesin, et olen juba kõva mees ja tegin esmaspäeval liiga tugevad krossid). Kuna olin jälle tempomeister ei tahtnud trenni pooleli ka jätta (peale 3-4 lõiku) ja seega tegin 2-2-1,6-1,6-1,6-1,6 vajaliku tempoga. Kõik rahul, see ei ole enam päris jalutamistempo ka:)
Teise tugeva trennina oli kavas 15 km tempojooksu. Algul olin üsna närvis, kuna unustasin kerged lõigu jalanõud koju ja pidin jooksma vana kossiga (air pegasus), aga vähemasti olin selleks trenniks korralikult välja puhanud. Mulle jaotati käsud kätte, et hoida 3.40-3.45 tempot- sain ilusasti hakkama ja lõpetasin 55.45 (3.43 km)- maastik oli ka keenlaste arvates "tasane", minu arvamuse kohaselt aga üsna künklik. Minu grupist lõpetas peale minu vaid üks.

Vahepealsed päevad küllaltki kerget trennid. Esmaspäev, kolmapäev ja laupäeval nii hommikul kui õhtul 1h krossi/taastavat jooksu. Rasketel päevadel õhtuti 40 min easy. Pühapäeval vaid hommikune trenn 1h+10*85m mäkkejooksud (seekord tegin koos Nikolai Vedehiniga- Kolja).
Üldiselt vahepealsed päevad jooksen kerge tempoga, õhtused isegi 5.00-5.15 km tempoga. Õhtused jooksud teen tavaliselt koos Koljaga. Kilometraaz ei tapa, tempo teeb seda:)

Tooks välja ka üldised postulaadid, mida naiste treener peale raskemaid trenne välja toob (et kiiresti joosta):
1)Morning and afternoon, Monday to Sunday!
2)Quantity, quality and continiuty!
3)Eat, sleep and train!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar