pühapäev, 6. veebruar 2011

Hea nädal!

Mööduv treeningnädal oli arvatavasti üks parimaid minu nn jooksukarjääri jooksul. Eriti rahule võis jääda kvaliteettrennidega ja seejuures kogunes veel 176 km. Endal on selline tunne, et viimase 3 nädalaga olen rohkem arenenud, kui möödunud 3 aastaga. Saan aru küll, et võin üle panna, aga kui kiirused ja enesetunne paranevad siis on juu kõik ok!

Põhimõtteliselt nädalas 13 treeningut, millest 2 (või ka 3, kui mäkke jookse arvestada) on väga tähtsad. Ülejäänud 10-11 trenni on niisama toetavad/taastavad, et uut tugevat trenni suudaksid heal tasemel teha. Enda juures olen siiani täheldanud, et superkompensatsiooni töötab väga hästi selle plaaniga (siiani vähemalt)!


Rulliks siis treeningnädala kergelt lahti ka. Esmaspäeval nii hommikul kui õhtul 1h kerged jooksud. Teisipäeva hommikul statal 12*1000m/üle 2 min pausi (100m jalutasime, 100 kerget sörki- taastus päris hästi). Olin jälle 3 grupi pacemaker ja jooksime 3.19-23 vahele. Peale minu lõpetas vaid üks (minu grupis). Eneselegi üllatuseks tulid üsna kergelt. Kuna teisipäeva õhtul sadas kõvasti, siis kolmapäevaseks 1h jooksuks olid jooksurajad väga mudased ja ketsid muutusid väga raskeks:) Õhtul 45 min rahulikult. Neljapäev 2 kerget 40-45 min trenni. Reede hommikul siis jälle 5 äratus ja auto kasti. Sõitsime Eldoreti, et sealt alustada pikka krossi. Plaanis oli 38 km, endale panin eesmärgiks 30 km. Pidin 30 km tempot tegema 2h02, jooksin 2h01.53- varsti hakkan jänesena juba raha teenima:) Ületasin isegi plaani ja jooksin 33,5 km, kuna siis lõpetas ka viimane neiu minu grupist, keskmine km 4.04. Alustasime 2100m pealt ja lõpp oli 150 m kõrgemal. Õhtul kerge 5 km ja natuke ÜKE-t. Laupäeval 2 kerget 50min-1h krossi ja täna hommikul 1h moderate+12*100m mäkke srindid. Taastumiseks kolmapäeval ja laupäeval masaaz ja täna korralik saun otsa.

Päris korralik nädal. Kõige tähtsam aga see, et enesetunne hea ja kuskilt ei valuta (v.a hammas, mis vahel tuikab). Aga loomulikult trenni tulemused ei anna midagi, loeb see, mis tehakse võistlusrajal.

4 kommentaari:

  1. Keenias on ka saun? :PPP Päeval või :)
    Kle aga see jänese mõte tooks juba sisse ka sulle... niiet see ei olegi vb kõige kehvem mõte. Kõigepealt vaja hea tulemus kirja saada!
    Eestis on ikka sitt treenida, libedus igal pool. Aga asi areneb ;)
    Edu siis Keenias ja kui kunagi Eestisse jõuad tähistame su uut rekordit maratonis ja minu sünnipäeva tagant järele! Joss

    VastaKustuta
  2. Kas sajab tihti?
    Laura

    VastaKustuta
  3. Ei saja!
    Ühe korra sadas tugevamalt!

    VastaKustuta