reede, 9. juuli 2010

Seni joostud maratonid

Seni olen jooksnud kolmel maratonil:
2006- Rahvajooks-3h 05min- Minu debüütmaraton kujunes väga raskeks. Olin selleks ajaks jooksmisega tegelenud umbes aasta, aga treeningu suunitlus oli olnud põhiliselt keskmaa distantsidele. Mõtlesin, et mis see maraton siis ära pole. Räägiti küll, et tuleb väga rahulikult alustada aga mina panin ikka pundiga koos ajama, poole peale jõudsin kusagil 1h23ga. Aga juba 23-24 km hakkas päris raske ja varsti hakkasin ka jalutama. Peale 30km jalutasin juba üsna palju ja 5.00 tempo tundus väga kõva. Lubasin endale, et enam ei jookse kunaga aga paar päeva hiljem olid teised emotsioonid. Ühesõnaga sain oma esimesel maratonil kohe vitsad kätte

2007- Rahvajooks-2h 49min 57sek- Teist maratoni jooksin juba targemalt. Võtsin kohe alguses sisse 4.00 tempo km kohata ja kestsin sellega lõpuni ära. Olin selle tulemusega väga rahul kuna enne seda olin just põdenud bronhiiti. Treeningud olid selleks ajaks muutunud juba maratoni põhiseks ja treeneriks Harry Lemberg (enne teda Endel Tustit).

2008- Riia maraton-2h 37min 21sek- Selleks maratoniks olin saanud juba korralikult valmistuda ja jooksin küllaltki ühtlase jooksu. Poolmaratoni vaheaeg oli 1h18.30. Viimased 5km olid rasked kuna hakkas segama piste.

Peale seda suundusin sõjaväkke, kus ei saanud pool aastat korralikult trenni teha ja teine pool aastat kulus vormi taastamisele. 2009. aasta sügisese maratoni nurjas puukborrelioos (vorm oli selleks ajaks juba päris hea) ja 2010. aasta kevedine maraton jäi jooksmata päris tõsise puusa -ja seljavigastuse tõttu (siiani elu tõsiseim vigastus, mis venis ligi 2 kuu pikkuseks).

Järgmine maraton on plaanis joosta 12. septembril Tallinna sügisjooksul. Loodan loomulikult parandada märgatavalt oma praegust isiklikku. Ise arvan, et olen sügisel võimeline jooksma aja 2.26-2.28 vahele (kui saan korralikult treenida). Eks paistab siis!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar