teisipäev, 19. oktoober 2010

Keenia Demokraatlik Rahvavabariik - siit ma tulen!

Homme põrutan siis 2 kuuks Keeniasse puhke- ja virgestusreisile:) Marsuut: Tallinn-Helsingi-Istanbul-Nairobi-Eldoret-Ithen. Stardin homme kell 8.00 laevaga ja sealt edasi lennukiga. Kui kõik hästi läheb olen Itenis neljapäeva lõunaks. Laagri eesmärgiks on põhja ladumine kevadiseks maratoniks. Suuremat rõhku püüan pöörata jõu arendamisele. Kilometraazi väga ülesse ei aja. Esimene nädal teen lihtsalt matku ja jõuharjutusi. 2300m üle merepinna pole siiski naljaasi:) Samuti lõpetan alles kolmapäevast antibiootikumide kuuri. Püüan sealt ka internetti saada ja blogisse sissekandeid teha!

Laager saab teoks tänu minu headele sponsoritele: Airok, Texor, SV Torutööd ja Saaremaa Kultuurkapital. Suured tänud Mark ja Kalev!

Kui kõik hästi läheb olen jõuluks kodus tagasi.

Kas nr 661 saab nr 549 mantlipärija või mitte peaks selge olema paari järgneva aasta jooksul:)


Vahepeal olen tasapisi selliseid 50-60 min rahulikke jookse teinud. Antibiootikumide kuuri ajal ei ole ühtegi kõrgema pulsiga treeningut teinud ja jätsin ära ka Saaremaa Kolmepäevajooksu.


Samuti arvati mind Maratontiim 2014 liikmeks. Küll kerge avansina, aga tahan järgmine aasta tõestada, et olen seda kohta väärt. Lisaks minule kuuluvad esialgu meeskonda: Kaupo Sasmin, Mario Mustasaar ja Taivo Püi. Tiimi eesmärgiks on Eesti maratonitiimi (3 liiget)osalemine (kvalifitseerumine) 2014 aasta Zürichi EM-ile maratonis. Mis seal ikka, teeme ära:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar